Hej! Jag heter Hanna och sänder programmet Öster om etern...

Jag hade som uppdrag att i samband med att jag handlade skulle presentera mig som Hanna från Öster om etern, detta skulle ske fem olika gånger. Jag har klarat av mitt uppdrag!

1.Mattanten i matikum:
Hanna:    -Hej jag skulle vilja växla den här tjugan till två tior
Mattant:  -Hej, ja det går bra..
Hanna:    -Förresten, Jag heter Hanna och sänder öster om etern i studentradion.
Matant:   -Jaha ja, ok, va trevligt...önskas något mer?
Hon var alltså lagom road men jag va nöjd!

2.Tobaksmannen:
Tobaksman: -Hej, allt bra?
Hanna:        -Hej, jo det är bara lite kallt ute.
Tobaksman: -Ja o kallare kommer det bli.
Hanna:         -Jag brukar handla snus här, men tror aldrig att vi har hälsat, Hanna heter jag och jag sänder          Öster om etern i studentradion.
Tobaksman: -Va trevligt Hanna.
Han var lite väl trevlig, så trevlig att jag nog kommer börja handla snus på stället mittemot ett tag framöver.

3.ICA Vretgränd * 3:
Eftersom jag jobbar extra på Ica tänkte jag att det borde ju räknas där med, även om jag känner mina
arbetskamrater, jag handlar ju ändå av dem, så på min rast passade jag på att hälsa samtidgt som jag köpte en japp. Jag har dock förstått att mina kollegor från radion nästan tyckte att det va fusk. MEN det stod inget om
det på uppdragslappen!

Kommentarer
Postat av: Tobaksmannen

Hej Hanna!



När kommer du till Time igen? Jag saknar dig här!

2010-10-24 @ 15:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0